35,10,0,50,1
25,600,60,2,3000,5000,25,800
90,150,1,50,12,30,50,1,70,12,1,50,1,1,1,5000
1,2,1,0,0,46,15,5,2,1,0,20,0,1
WZS ZATOR
WZS ZATOR
WZS ZATOR
WZS ZATOR
WZS ZATOR
WZS ZATOR
WZS ZATOR
WZS ZATOR
WZS ZATOR
WZS ZATOR
WZS ZATOR
WZS ZATOR
WZS ZATOR
WZS ZATOR

logo WZS

Wielozawodowy Zespół Szkół im. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Zatorze

9

    
     W dniu 03 kwietnia 2019r. uczniowie I i II klasy technikum zmierzyli się z grą symulacyjną "Chłopskiej Szkoły Biznesu" prowadzoną przez doradców zawodowych z Mobilnego Centrum Informacji Zawodowej z Krakowa.

      Chłopska Szkoła Biznesu – to ekonomiczna gra planszowa inspirowana historią przedsiębiorczych rzemieślników z XVIII-wiecznego miasta Andrychowa. Gra jest prostą symulacją działalności gospodarczej dla 12-30 uczestników. CSB w atrakcyjny sposób ukazuje mechanizmy funkcjonowania gospodarki wolnorynkowej, promuje postawę przedsiębiorczą, rozwija kompetencje społeczne graczy i świetnie integruje grupę. Uczestnicy wcielają się w role historycznych przedsiębiorców z Andrychowa: piekarza, kowala lub tkacza. Podczas rozgrywek gracze równocześnie produkują, handlują między sobą i prowadzą wyprawy handlowe. Rozgrywka opiera się na decyzjach uczestników grających w dwuosobowych spółkach handlowych. Zwycięża ten, kto zarobi najwięcej.

Sala lekcyjna na zajęciach podstaw przedsiębiorczości zamieniła się w salę do negocjacji handlowych i miejsce do poszukiwań dostawców i odbiorców towarów. Gracze podejmowali próbę pomnożenia pieniędzy podczas wypraw handlowych.

Niewątpliwą zaletą gry "Chłopska Szkoła Biznesu" jest to, że rozgrywa się ją w czasie rzeczywistym, co umożliwia bezpośrednie interakcje uczestników rozgrywki i wywołuje u nich silne emocje i zaangażowanie. Ale co najważniejsze – uczy logicznego myślenia i planowania! Chłopska Szkoła Biznesu angażuje emocje uczestników rozgrywki, skłania ich do współpracy oraz pozwala na samodzielne realizowanie własnych planów.

Zwycięzcami gry, którym udało się zgromadzić największy majątek została drużyna:

- Kamil Cz. i Abas M. z kl. II oraz

- Michał S. i Michał K. z Kl. I

Gratulujemy zwycięzcom:)

 

 

 Wstecz

   Współpraca:

  1   2345678910111213
Początek strony